16 Eylül 2015 Çarşamba

Lasek-PFK Wavefront Göz Ameliyatında 2.Gün

Önceki paylaşımda ilk günü anlatmaya çalışmıştım. Gecesinde ise hiç uyuyamadım.Felaket bir geceydi. Saat başı kalkıp buz uygulamasına devam ettim. Gözlerimin sulanması hiç durmadı ve çok kızardı yani kızarmış. Etrafımdakiler öyle söyledi.. Normalde Japon gözü gibi küçücük olan gözlerim büyümüş.  Bazen ameliyat konusunda pişmanlık yaşadım. Yaptırmasa mıydım acaba diye düşünmeden edemedim. Tabi ki bunlar ilk günün acısının verdiği pişmanlıklar.
İnsanlar genellikle baş ağrısının olduğunu söylemişler. Ama ben baş ağrısı çekmedim. Gözlerim sadece acıyor, ağrımıyor. Aşırı sulanıyor. Üstelik burnumda ona eşlik ediyor. Yani siz düşünün. İki günde iki rulo tuvalet kağıdı bitirdim.
Bugün yani ikinci günde sabah saat 10.30’da kontrolüm vardı. Doktorumun nasılsın sorusuna karşılık berbat cevabını verdim. Ama onun söylediğine göre gayet iyiymişim. Hatta daha ne kötüler gördüm diye de ekledi. Bundan daha kötüsü olabilir mi acaba? Bir aletle gözlerimi kontrol ettikten sonra iyileşme olduğunun söyledi.  Ağrı kesici damlayı ve buzu kullanmamamı söylediğinde çok üzüldüm. Resmen şekeri elinden alınmış çocuklara döndüm. Bunun nedeniyse bunları kullanmamın iyileştirmeyi geciktirmesiymiş.

İkinci Gün Nasıl Hissediyorum?

İlk güne göre oldukça rahatım. Fakat yanmalarım biraz daha hafifleyerek devam ediyor. Dün gözlerimi hiç açamıyordum. Bugünse güneş gözlüğünün altından az da olsa açabiliyorum. Uzun süreli bakamıyorum elbette ve odaklanamıyorum. Gece uyuyamamamın verdiği etki de olabilir ama gün boyu uyudum. Bakalım bu gece nasıl geçecek! Yarın görüşmek üzere.Blogun sahibi kuzenim Elif'e de çok çok teşekkürler :)

Umarım kuzenim Sibel'in bu deneyimleri size yardımcı oluyordur.Yorumda belirtirseniz seviniriz.Soru sormak isteyenler ( doktor ismi gibi) Sibel ablama selsibus@hotmail.com mail adresinden ulaşabilir. 

Sevgiler, Saygılar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder