19 Eylül 2015 Cumartesi

Lasek-PRK Wavefront Göz Ameliyatımın 3,4 ve 5.Günleri

Herkese merhaba.Ben bloğun sahibinin kuzeni Sibel. Ameliyatın üçüncü gününde artık gözlerimi açabiliyordum,acım yoktu.Ama ışık hassasiyetim devam ediyordu.Ankara'da oturan diğer teyzemi ziyarete bile gittim. Büyük objeleri seçebilmeme rağmen küçüklerde sıkıntı çekiyordum.Odaklanma sorunum devam ediyordu.

Dördüncü gündeyse daha uzun süre gözlüksüz oturmaya başladım.Gözümün kızarıklığı tamamen geçti. Gözümün şişliği hahiften inmeye başladı. Yine ev gezmesi yaptım :)

 Ve 5.Gün

Sabah yine 10:20 'de lenslerin çıkması için doktora gittim. Muayenesinde durumumun iyi olduğunu,üç hafta sonra derece kalıp kalmadığının kontrol edilmesi gerektiğini söyledi.Hastaneden eve gelirken bütün yazıları büyük bir heyecanla okumaya çalıştım.Küçükleri okuyamadığımda eşim benimle dalga geçti. Dünya Göz'de olup 5.00'i verseydik küçükleri bile okursun dedi ve gülüştük.

Gezmemden geri kalır mıyım hiç! Bu gün de AVM'ye alışveriş gittim.Uzun süre gözlüksüz kaldığım için akşam eve geldiğimde gözleirmde hafif bir batma ve şişlilk vardı.

Sizinle iki hafta kadar görüşemeyeceğiz.Çünkü artık Mardin'e dönüyorum.Çünkü okullar açılıyor. Umarım bir dahaki görüşmemizde size daha güzel şeyler anlatabilirim.Kendizine iyi bakın.

1 yorum:

  1. merhabalar ben de Göz için dünya göz hastahanesine gittim ve gözümüm miyop ve derrecesi +2 derece ve benimde göz korneamın ince olması sebebiylen "PRK WAVEFRONT" lazer sistemile ameliata uygun olduğunu söylediler anladığım kadarıyla sizde dünya gözde bana önerieln sistemle amelihat oljşsunuz bana önerirmsiiniz ve amelihat oldukdan sonra tam kaç gün sonra gözünüz tam net görmeye başladı cevaplaranız sevinirim. şimmdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil