10 Ocak 2016 Pazar

1# Makyaj Uygulaması>>> Günlük Makyaj

Herkese Merhabalar.
 Bugün sizlere geçenlerde yaptığım makyajı anlatmak istedim. Başlık günlük makyaj ama bunu AVM'ye giderken yapmıştım.Fondötenlerin,Bronzerlerin, aydınlatıcıların,çeşit çeşit farların havada uçuştuğu bir makyaj değil,gayet sıradan, çok basit bir makyaj.Ayrıca makyaja yeni başlayanlar için de oldukça kullanışlı olabilir :)  Bu arada hem makyaj tekniklerimden hem de kullandığım ürünlerden de bahsetmiş olurum.


Pudrayı çok ince bir şekilde yüzüme uyguladım.
Ben bunun için fırça yerine milyoncularda satılan-en azından ben ordan alıyorum-8'li üçgen süngerlerden yararlanıyorum. Böylece yıkama derdi olmuyor :)
Son bir senedir eyeliner kullanmaya başladım.Önce jel daha sonra likit olanını denedim.Likit daha kolay ve pratik geldiği için makyajlarımda onu kullanmaya devam ettim.Eyeliner yada diplineri sürdükten hemen sonra,yani diğer gözüme geçmeden önce rimeli sürüyorum.Sebebi ise benim beceriksizliğim sayılabilir.Sürerken kirpiklerime bulaştırabiliyorum.O nedenle hemen rimele geçmek zorunda kalıyorum :)

Kullandığım Ürünler:
-Golde Rose Likit Dipliner
-Flormar Pretty Lenghening Maskara(Pembe)
-Show By Pastel Pudra-404 


Kahverengi bir far, aslında makyaj artistleri en iyisinin eğer yüzünüzü gölgelendirdiyseniz yada bronzer kullanıyorsanız ,kullandığınız ürünü göz kapağınızda kullanmanız olduğunu söylüyorlar. Bu makyajda bu çeşit ürünler kullanmadığım için kahverengi bir far uyguladım. Düşük göz kapağım olduğu için süreceğim bölgeyi gözüm açık olarak buluyorum. Fotoğrafta başlama ve bitiş yerini göstermeye çalıştım. Oldukça az bir renk ve belli bile olmuyor :) Kaşlarıma dokunmadım.Göz altıma da siyah bir kalem uyguladım.Olmasa da olurmuş aslında.
 Canlı bir renk rujla makyaj tamam :)

Kulladığım Ürünler:
-Perfect Colour Palette Perfection-Far ve Allık
-Golden Rose Matte Velvet- 18 Numara

Umarım beğenmişsinizdir. 
Hoşcakalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder