20 Ocak 2016 Çarşamba

4#DIY*Kendin Yap>> Sabundan Pratik Ev Kokusu Yapımı

Herkese Merhabalar
Bu kendin yap projesinin nedeni Watsons'un geçenlerde yaptığı sabunlardaki 2 al 1 öde kampanyası oldu.Annemin aldığı sabunlar durdukları sehpanın üzerinden burnuma güzel bir koku gelmesine neden olunca aklıma bu fikir geldi.Bazı parfüm,kolonya,sabun ,şampuan gibi ürünlere alerjim var malesef. İçindeki bir maddeden kaynaklanıyor sanırım çünkü bazılarını çok rahat kullanabiliyorum. Bu da onlardan biri.Palmolive Termal Spa 175 gr'lık Hindistan cevizi ve jojoba yağı içeren el sabunu. Aslında hindistan cevizinin kokusuyla da kendisiyle de aram hiç iyi değildir.Ama bu koku bana ara ara koklamaktan zevk alacağım ve ferahlık hissettiren bir koku gibi geldi. Ben de bu şekilde değerlendirmek istedim :)





Anlatılacak bir şey yok aslında,fotoğraflar her şeyi anlatıyor sanırım :) Önce sabunu rendenin büyük tarafıyla rendeledim.Düğünlerden, kınalardan elime geçen tüllerin içini doldurup bağladım. Birini tuvalete, birini banyoya, birini de dolabın birine attım :) 

Umarım beğenmişsinizdir. 
Hoşçakalın :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder