29 Ocak 2016 Cuma

4# Alışveriş >> Tozlu.Com

Herkese Merhabalar
Tozlu'dan alışveriş yapmak kardeşin şakasına maruz kalmaktır. "Tozluysa niye giyiyorsun"
"Tozluysa niye alıyorsun" :))))))

Bugün sizlere dün elime ulaşan Tozlu.Com alışverişimden bahsetmek istiyorum. İki yıldır alışveriş yaptığım site sanırım son zamanlarda elinde ürün kalmamasından ve artan siparişlerden dolayı kargoyu bir hafta kadar geciktiriyorlar. Şikayetlerde okuduğum kadarıyla son zamanlarda herkesin yaşadığı bir durum. Bu siparişimde 5.günde aranıp iki ürünün ellerinde olmadığını söylediler ve ertesi gün kargo elime ulaştı. Bu konuda daha sonra ayrıntıli yazı yazmayı düşününüyorum :) 
20 tl'ye aldığım elbisenin yanında (sanki başka yerde yokmuş gibi :) )kargo ücretinin de olmaması nedeniyle Rapsodi ojeleri ve asetonu, Orkide'nin mat ojesini, markası olmayan tatlı kırmızı ojeyi ve üç göz kalemini almıştım. Yanlışıkla aynı renk Orkide oje ve göz kaleminden iki adet eklemişim sepete. Neyseki ojenin teki ve göz kalemi gelmedi. 
Aseton : 2 TL
Rapsodi Ojeler:1,5 TL
Orkide Mat Oje:2 TL
Göz Kalemleri: 2 TL
Siteden Rapsodi oje alacaksanız sitedeki renk kartelasına  güvenmeyin.Koyu mavi istemiştim turuncu geldi :))) Oysa numarası aynı. Fotoğrafta bordo duran renk pembe geldi :))) Kırmızı duran ise açık pembe :))) Normalde ojeleri görmeden almam ama daha önce hiç Rapsodi  ojeleri denememiştim.İyi bir fırsat oldu. Tırnakta şişedekinden daha açık duruyor. 
Orkide ojenin bu rengine bayıldım. Tam mat ojelerle aram olmadığını söylemiştim.Ama bu Flormar'ın Satin Mat ojesine benziyor. Mat ama kendinden ışıltıları var. Üstelik rengi sarı olduğu için beyaz tenlilere yakışmaz diye düşünmüştüm ama tam tersi oldu.Benden tam puan aldı :) 
Bordo rujla da çok yakıştırdım.



Sırf şu tatlı surat için aldım :) 
Ben aldığımda bir kaç rengi vardı. 
Almak isteyenler için bir çok rengini siteye koymuşlar.  
Fiyatı 2TL
Elbise maalesef dar geldi. Esnemeyen kumaşlarda 38 beden dar geliyor. Bu da öyleymiş.Modelini beğendiğim için eğer varsa bunu iade edip 40 bedenini almayı düşünüyorum.
Eğer siz de Tozlu'dan alışveriş yapıyorsanız olumlu-olumsuz düşüncelerinizi,deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim :)

Hoşcakalın 
Sevgiler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder