2 Şubat 2016 Salı

5#DIY*Kendin Yap>> Eski Kutuları Bantla Yeniliyoruz

Soğuk bir Ankara akşamından herkese merhabalar.
Geçenlerde odamda uzun süredir toplayamadığım eşyalarımı düzenleyeyim dedim. Herşeyim kutuların içindedir,saklıdır ama biraz dağınığımdır...Peki çok dağınık diyelim :) Geçmişte sakladığım bazı eşyaların olduğu kutunun oldukça yıprandığını farkettim. Kitaplığımın kapalı yerinde duruyor ve tam oraya göre olduğu için başka kutu olsun istemedim açıkcası. Ben de bant kullanarak daha sağlam hale getirmeye çalıştım. Bakalım neler yapmışım :)

Öncelikle kağıt bant kullanarak yıpranan yerlerini kapladım. Bu kutu Nike'ın yetişkin ayakkabılarının kutusu olduğu için büyük bir kutu. Daha sonra da kırmızı bantla önce köşelerden başlayarak her yerini kapladım. Bu bantlar 1-2 TL'ye marketlerin hırdavat bölümlerinden bulabilirisniz Oldukça ucuz yani.  
Kaplama işi bittiğinde küçük elektrik bandıyla da köşelerini bantladım. Yapısının elastiki olması nedeniyle kutuyu açıp kapatırken diğer kırmızı bantın yırtılmasını engelliyor. 


Kapağının içini de bir kağıt yapıştırdım. Üstüne de daha önceden IKEA'nın kataloğundan kestiğim kelebekleri şeffaf bantla yapıştırdım. Şeffaf bandı tırnaklarınızla havasını alacak şekilde yapıştırırsanız hiç belli olmuyor. Köşelerine de bant yapıştırdım kapağı rahat kapanmıyordu :) 
Bu çoooook önemli DIY etkinliğimi sizinle paylaşmazsam olmazdı :) Siz de benim gibi eşyalarınız için kutu kullanmayı seviyorsanız , kutuları bu şekilde eşyalarınıza uydurabilirsiniz. Bant kullanmak bir alternatif. Daha sonra diğerlerini de paylaşmak istiyorum. 

Umarım beğenmişsinizdir. Hoşcakalın.Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder