13 Şubat 2016 Cumartesi

5#Alışveriş >> Sevgililer Günü İndirimi-Gratis, Koton


Evet,bugün 13 şubat ve doğum günüm. Nice mutlu senelere kendime :)
Her neyse :) Ufak bir sevgililer günü indiriminden alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım.
Hayatım boyunca yüzüme sabundan başka tek tük yüz ürünü kullanan ben, yavaştan bunlara yönelmeye başladım. İlk ürünüm ise bir maske :) Himalaya'nın bu maskesini satıcı bayan kendi kullandığını söyleyerek.önerdi.Cildini biraz inceledim açıkcası ,gayet pürüzsüzdü :) Nasıl kullnamam gerektiği de anlattı .Önce burnumda daha sonra ise tüm yüzüme uyguladım ve sonrasında kükürtlü sabunumla yıkadım ve yattım. Sabah o kadar ferah bir hisse uyandım ki anlatamam :) Şimdilik memnun kaldım doğrusu :) Fiyatı ise indirimde 6.90 Tl.
Aslında göz makyajı temizleyicisi ararken Neutrogena yüz temizleme jelini ten makyajımı temizlemek için önerdi yine aynı bayan. Müdür yardımcılarının kullandığını ve oldukça da memnun olduğunu söyledi. Kasadaki bayanın yüzünü de uzun uzun göz atmamdan sonra :) almaya karar verdim. İlk kullanım benim için olumlu değil malesef. Bir kaç kullanımdan sonra ayrıntılı inceleme yazısını sizlerle paylaşacağım :) Fiyatı indirimde 10.75 Tl.

Bu far paletiyle çok geç tanışmış olmanın pişmanlığını yaşıyorum. Bugün makyajımı bununla yaptım ve gerçekten de beğendim. Eyelid yani göz kapağında kullanılan farın hem rengi hem pigmentasyonu çok zayıf. Crease bölgesine uygulanan simli far yerine Definer yani köşelere gölge yapmak için kullanılan  koyu mat kahveyi kullamayı daha uygun buldum açıkcası. Base ise oldukça temiz bir görüntü verdi. Makyajınım altına baz yada kapatıcı kullanmadığım halde bendeki kalıcılıkları oldukça iyiydi. Browbone far ise kaş altı dışında yüzde aydınlatıcı olarak da kullanılabilmesi sebebiyle büyüklüğü hoşuma gitti :) Fiyatı ise indirimde 12.90 TL 'ydi.
 Bunlar ise Koton'dan aldığım pantolonlar. Ankara Optimum mağazası bilindiği üzere Outlet olduğundan Koton'da yeni sezon ürünlerin yanında tek kalmış yada eski sezon ürünlerde fazlasıyla var. Bu pantolonlar da eski sezondan. İki sene önce lacivert ve krem rengini almıştım. Bu pantolonların arka kısımlarını çok beğeniyorum.Kalçanızı yapıştırmıyor yada dümdüz göstermiyor.Aksine bir JL poposu kadar olmasa da doğallığını koruyor diyelim :) Bazı pantolonlarda yaşanan ağ kısmını belli etmesi sorunu ise bunlar da hiç yok. Aldığım bu iki modelin ve önceden aldıklarımın kumaşları ve paçaları farklı olmasına rağmen her açıdan çok rahatlar. Paçaları tam olarak ayakkabılarınızı örtecek boyutlarda. Çünkü bazıları ayakkabıyı örtüyor fakat belirgin bir şekilde bacaklarda yada bileklerde toplanma yapıyor. Bunlarda öyle bir sorun yok. Üstüne düz siyah, beyaz tişörtler yada yine düz renk kısa gömleklerle tercih ediyorum. Fakat benim ufak bir sorunum var.Ve bu pek hoş olmuor malesef :/ Boyum 1.60 ve 8-9 cm topuklu giymeme rağmen yarım cm yada 1 cm kadar kısaltılması gerekiyor. Çünkü boy ölçüsünü seçemiyoruz. 
Övdüm övdün de peki kaç para sen onu söyle diyenler için, fiyatı sadece 10 Tl'ydi :) Tabiki tek beden kalmıştı ikisinde de :)
 Bu fotoğraflarda paça boyu ayarlanmamış hali. Kahverenginde tek ayağım görünüyor boyunu ayarlıyorduk da iğne vardı :) Tabiki ayakkabı görünmemeli arkadan sıkıştırmışız yanlışlıkla :)

Eğer bloğuma denk geldiyseniz yorum yazıp takip ederseniz ben de bloğunuza uğramayı çok isterim.Yeni blog keşiflerine bayılıyorum :) 

Umarım hoşunuza gitmiştir. 
Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder