21 Şubat 2016 Pazar

6#Alışveriş>> n11.com

Herkese merhabalar :)
Bu hafta yaptığım küçük bir alışverişten bahsetmek istiyorum. 
n11.com bazı siteler gibi dükkanların ve satıcıların olduğu online bir site. Daha önce bir kez alışveriş deneyimim olmuştu. Sorunsuz olması ve ertesi gün gelmesi de olumlu izlenim bırakmıştı. 
İnternetten daha önce hiç alışveriş yapmayan kişiler korkuyorlar,evet riskli bir durum. Şansımız yaver giderse siparişimiz sorunsuz ve zamanında elimize ulaşıyor. Benim dikkat ettiğim şeyler dükkanların puanlarının %95'ten yüksek olması ve yorumların olumlu olması. Ayrıca koşulsuz iadeye de dikkat ediyorum. Böylelikle gönül rahatlığıyla bir çok kişinin çekindiği internet alışverişini yapabiliyorum. Bugüne kadar yaptığımız en yüksek alışveriş ise elektrik süpürgesiydi. Piyasada yaklaşık 900 tl olan fiyatı 150 tl kadar ucuz olması da avantajdı fakat şimdi düşündüğümde büyük bir risk almışız :)
 
 Son yıllarda kitaplarımın hepsini internetten şipariş ediyorum. Malum "üniversiteden mezun oldum artık ders çalışmam gerekmiyor" diye bir şey yok. İş sınavları, mülakatlar, yüksek lisanas,doktora, yabancı dil sınavları, daha neler neler. Ben de mart ayında yapılacak YDS( Yabancı Dil Sınavı)'na hazırlanıyorum. Bu alışverişim yıllardır YDS için internetten yaptığım 3.siparişim oldu. Tembellik işte :) İrem Yayıncılık'ın başka kitaplarını da daha önceden almıştım. Bunlar set halinde satılan çözümlü kitapları. Başka sitelerde ve Yargı'nın kendi sitelerinde fiyatı çok uçuk fiyatlarda olmasa da en uygun fiyatlısı buydu. 
Kargosuz 46 TL 
Kargo 4.25TL.
 Ben aldıktan sonra %55 indirimle 35Tl 'ye düşmüş. Ah ne güzel! 10 TL zarardayım :) 
Ankara'da oturuyor olmam nedeniyle ertesi gün kargo elime ulaştı. 
Bakmak isteyenler için mağaza: YargıYayıncılık 



**************

 2.Alışverşimi de aynı gün aldım 3 gün sonra elime ulaştı. Alışverişimi DiscountStore adlı dükkandan yaptım. Kargosuz ve 3 kolonya 36.90TL. Diğer mağazalarda istediğim çeşit yoktu. Normalde dışardaki fiyatları da 14-15 Tl civarında fakat her çeşit bulunmuyor malesef.


Green Tea yani yeşil çay favori kokum.Bununla tanışmam gerçekten komikti :)  Komşumuza gitmiştim.Kapıyı açar açmaz muhteşem bir koku geldi.İçimden "kesin pahalı bir parfümdür." diye geçirip ümitsizce sormuştum. Şişesini getirip gösterdi ve fiyatını duyunca şok geçirmiştim. Bir çok yerde arayıp bulamamıştım. En sonunda yine n11.com'dan iki adet sipariş vermiştim. O zaman 10TL diye hatırlıyorum. İki şişe daha askeriye kantininde denk gelmiştim. Parfüm kullanamayan ben,annemle birlikte bir sene içinde 4 şişe kullandık. 
Annem daha çok kullanıyor ve herkesten iltifat alıyor. Bir kolonyaya göre çok kalıcı. 
Sanırım en çok beğenilen ve en çok satılan koku buymuş.Dışardaki mağazalar da bile zor bulunuyor. Dark Spice ise ilk kez aldım.Daha önce aldığım Ice erkek kokusunu kullanmıştı babam. Bazen de ben :) Ice , Dark Spice yani koyu baharata yaza çok uygun daha ferah bir koku. 

Green Tea'ların içinden duş jeli çıktı. Daha önce kullanmamıştım. Göndermeleri güzel olmuş. 
Orjinal olduğunu gösteren bandrolleri de mevcut. Yalnız kutularına dökülmüştü biraz. Bu yüzden hediye edecekseniz internetten sipariş etmemenizi tavsiye ederim. 
Sizin de n11.com alışverişinizi duymak isterim :) Lütfen yorum yazarak yada bloğunuzda yazdığınız yazı varsa linkini yoruma bırakırsanız sevinirim. 
Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder