6 Şubat 2016 Cumartesi

6#DIY*Kendin Yap>> Vazoyla Kolay Abajur Yenileme

3 yıl önce Koçtaş'tan odamın dekorasyonunu değiştirmeye başladığım dönemde severek aldığım abajur malesef benim sakarlığım yüzünden düşerek seramik olan alt kısmı kırıldı. Atmaya kıyamadığım için bir köşede yıllarca kaldı. Neden onu yenileme fikri bu kadar geç aklıma geldi bilmiyorum. Odamı düzenlerken elime geçen abajuru atmak yerine ona bir şans vermeye karar verdim :) 
Evdeki bir kaç vazoyu denedikten sonra bunda karar kıldım. 

Vazonun üç yerine çift taraflı bant yapıştırarak başlığı sabitledim.Bant kullanmak istediğim zaman değişik vazolar yada objelerle değiştirme kolaylığı sağladı. 5 yada 10 tl ye aldığım vazoyla şimdilik hoş duruyor :) 
Evdeki sıkıldığımız yada eskiyen eşyaları atmadan önce bir kez daha düşünüp onlara yeni bir şans verebiliriz :)
Umarım hoşunuza gitmiştir..
Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder