22 Eylül 2015 Salı

1# Makyaj Alışverişi >>>Watsons Kurban Bayramı İndirimden Aldıklarım

Herkese merhabalar...
Bu benim ilk postum sayılır çünkü daha önce göz ameliyatıyla ilgili olanlar kuzenime aitti :) Hem heyecanlıyım hem de mutluyum. Ankara'da yaşıyorum.Aslında kuzenlerim bizde olduğu için indirim zamanı tamamen aklımdan çıkmıştı.Cumartesi günü sıkıldık ve Optimum'a gittik. Gratis'e şöyle bir bakıp çıktım.Hatta teyzemle ve kuzenimle karşılaştık :) Her neyse ... Watsons'ta uzunca bir süre millet ne alıyor diye inceledim, kendi çapımda dolandım falan. Sonunda kasaya geldiğimde elimde üç ürün vardı.Fazla uzatmadan ürünlere geçelim.



*Golden Rose Velvet Matte Ruj 10 numara ,10 TL 
*Pastel Day Long Lipcolor Kissproof , 12 numara , 13 TL 
*Maybelline Affinitone Concealer, 01 Nude Beige, 17 TL 


Pastel Day Long 12 Numara 
Pastel Day Long 12 numara benim normalde kullandığım ve vazgeçilmez rengim olan gülkurusu tonuna benzediğinden tercih ettim..Sürdüğünüz andan itibaren saniyeler içinde matlaşıyor.Kadifemsi görüntüsü de bir avantaj.Eksisi ise Yapısının kuruluğu, benim dudaklarımda çizgi oluşturdu.Ama hangi kalıcı ve mat rufda bu dezavantaj yokki! Değil mi :)
Kalıcılığı ise 3 saat kadar. Hatta minimum süreyi görmek için yemek yemek ve içmek dışında sürekli dudaklarımı yaladım.Eve gelip araştırma yaptığımda aylar önce BilgenTolis'in videosunu izlerken dudağındaki 9 numarayı çok beğenmiş olduğumu farkettim. Fakat o zamanlar almayı düşünmediğimden dolayı çok önemsememiştim. Neyseki ben de bir tane edindim. 



Pastel Velvet Matte10 numara 
Bir yıl önce inidirimden iki rengini aldığım ve inat edip indirimi beklediğim ve bu bayram indiriminden Watsons'ta görür görmez sadece bir tanecik aldığım ruj :) 
Bu renk eksiksiz tam tamına böyledir. Bence benim gibi açık tenli olan ve açık renkleri sevmeyenlerin tercih etmeyeceği bir renk.
Anneme için almıştım bu rengi ama size yine de göstermek istedim :) 

Zaten bu serinin yapısını biliyorsunuz. Kullanımı gayet rahat ve benim dudaklarımı asla kurutmuyor.Kokusuz ve yağsız olmasıysa benim için bir avantaj.Eğer ilk kez mat ruj kullanacak olanlarınız varsa ilk rujunun bu seriden olmasını öneririm ki benim öyle oldu :) 



Maybelline Affinitone Fondoten ve Concaelar 
Aylar öne aldığım ve çok memnun kaldığım fondotenin göz altı kapatıcısının da iyi olduğunu düşünerek aldığım ürün. 
Aslında aydınlatıcı sormuştum bayan ve bunu önerdi. Yorumlara baktığımda neredeyse herkes bu üründen memnun değil Denemek için göz altıma uyguladım ve yaklaşık bir saat sonra göz altımdaki hafif çizginin daha da belirgenmiş olduğunu gördüm. Şu anlık morluk gibi bir derdim olmadığından ve araba farı gibi görünmek istemediğimden ürünü sanırım sadece özel günlerde kullanacağım.

Umarım yardımcı olmuştur.Yorumlarınızı büyük bir zevkle okurum.
Hoşcakalın :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder