26 Şubat 2016 Cuma

3#Ürün İncelemesi << Islak Mendiller

Herkese merhabalar :)
Bebeklerde,özellikle yeni doğanlarda mecbur kalınmadıkça ıslak mendil kullanma taraftarı değilim. Bebeklerin altı için ılık su ve pamuklu bez veya pamuklar bunun için en ideali. Ama ıslak mendiller benim için olmazsa olmaz. Elimde kalmayınca 'ıslak mendil ıslak mendil' diye sızlanıyorum. Kedilerim dışarı çıkıyor ve gelince yada tuvaletten çıkınca ayaklarını siliyorum. Mutfakta yere bir şey döküldüğünde hemen yere bir mendil atıp ayağımla siliveriyorum. Makyaj malzemelerinin ambalajların temizliyorum . Bilgisayarımı, telefonumu siliyorum.Daha neler neler . Çok pratik ve kolay. 
Malesef son zamanlarda uzmaların açıklamaları da ıslak mendillerin hijyenik olmadığı, temizlediğimizi sandığımız mikropları her yere bulaştırdığı yönünde. Haklılar mı? Evet bence haklılar. Ama otobüste herkesin tutmak zorunda kaldığı yere temas etmek zorunda olmamızın ardından elimizi yıkayana kadar ıslak mendille silmek azda olsa içimizi rahatlatmıyor mu? Hiç kullanmamak da olmuyor tabiki.
Yakınlarında Kiler market olanlar şanslı çünkü artık onlar da Carrefoursa oldu. Carrefour ıslak mendillerde %50 indirim yaparak yeniden kalbimi çaldı :) Ben de bu fırsattan yararlanarak biraz mendil stokladım :) Bu alışverişi geçen hafta cumartesi yapmıştım ama yazısını geç yazdım.Bu nedenle de online sitesinde ve marketteki indirimi bitmiş malesef :/ 
Fiyatlar:
Johnsons Baby: 1.90 TL (%50 İndirim)
Molfix: 1.75 TL (%50)
Komili: 1.85 TL (%50)
Canbebe: 1.95 TL (%50)
Komili Makyaj Temizleme Mendili:3.40 TL (%50)

Zararlı katkı maddelerine dikkat etmemiz gerekir elbette.Ama hepimiz yüzde yüz doğal şeyleri bulamayabiliriz.Zararı en aza indirgenmiş ürünleri kullanabiliriz.Parabensiz, sabunsuz,kokusuz,alkolsüz olması güzel hoş da , içindekileri ayrıntılı incelediğimizde kısa vadede zararı olmasa da uzun vadede zararı ortaya çıkacak maddeler içeriyor. Sadece ıslak mendiller değilki, makyaj malzemeleri, temizlik malzeleri,her gün kullandığımız sabunlar,şampuanlar,parfümler,Daha neler var günlük hayatımızda kullandığımız. Takıntılılık derecesinde değilseniz,benim gibi, hayat bu konuda biraz daha kolaylaşabilir.
Johnsons Baby
Johnsons'ın ürünlerini genel olarak beğeniyorum.Özellikle kolonyasını. Mendilinin de kokusu çok hoş. Yapısı kalın olduğu için de kullanışlı oluyor. Bebeklerin yüzünde göz çevresinde ve ellerinde kullanıldığını gösterilse de mecbur kalınmadıkça bebekler de kullanılması taraftarı değilim. Dalin ve Prima kadar kaliteli olduğunu da düşünüyorum.
Sabun ve alkol içermiyor.Parfüm var.Parafen oolmadığı yazmıyor ama içindekiler kısmında yok.Benim kedilerim dışarı çıkıyorlar.Bu yüzden onların ayaklarında kullanıyorum. Tane olarak 56 tane mendilin fiyatı diğerlerine oranla birazcık pahalı :) Ama kesinlikle değer ;) 

Komili Islak Temizlik Havlusu
Temizlik havlusu diye geçiyor. Bu nedenle bebeklerde ve cildimizde kullanılmaması gerekiyor bence. Ferah,rahatlatıcı bri kokusu olmamasına rağmen temiz bir kokusu var. Sadec alkolsüz olduğu yazıyor. İçindekileri netten araştırdığımdaki bu konuda bilgim nerdeyse sıfır:)  bir kaç zararlı madde olduğu yazıyor. Ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum. 
90 adet mendil için fiyatı oldukça iyi.
Molfix
Kokusu gerçekten çok güzel. Bebek gibi kokuyor :) Yapısı da yumuşacık. Belli belirsiz 4-5 bebek desenleri var. Parabensiz,alkolsüz ve sabun içermiyormuş.Kapaklı olması da büyük avantaj. Tek şikayetim içindekiler kısmını çok küçük yazmışlar. Alışveriş esanasında okumak baya zama ister. Bir kaç zararlı madde olduğunu gördüm araştırdığımda.Ama söylediğim gibi doğallıkta yaa olsam da benim bu konularda bilgim ve ilgim azdır. Cildime yada alerjime rahatsızlık vermiyorsa sorun olmuyor :)  

Canbebe 
Canbebe için ne söylesem bilememdim.Çünkü kokusu plastik karışımı bir şey kokuyor.Sanırım uzun süre satılmadığından bozulmuş. Bilemiyorum. Dokusu diğerlerine göre biraz sert kalıyor. 64 adet ve fiyatı bazı marketlerde uygun. 
Göz temizleme mendilini fiyatından dolayı aldım. Mendil çok fazla tercih etmiyorum ama kolaylığından dolayı acelem varsa kullanıyorum.

Kendinize iyi bakın.
Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder