31 Aralık 2015 Perşembe

3# Makyaj Alışverişi >>> Watsons, Rossmann, Tepehome, Gratis



Herkese merhabalar :) 
Bugün birkaç gün önce yaptığım alışverişten bahsedeceğim.Bakalım neler almışım :)

Gördüğünüz gibi Acity Rossmann'dan aldığım ürünler bu kadar.Oysa makyaj ürünlerinde bir ay süren güzel bir indirimi vardı. Fiyatlarına gelirsek

Pastel Profashion Mat Ruj 551 Numara: 9 TL
Pastel Profashion Mat Ruj 556 Numara: 9 TL
Isana Erkek Roll-On: 3 TL
Isana Bayan Roll-ON: 5 TL
Isana Erkek Deodorant: 3.50 TL
Mumlar 4'lü: 3 TL


Bunlar ilk Pastel mat rujlarım. Deneme yapmanın dışında kullanmadığım için şu anda yorumlarımı yazamayacağım. Fiyat konusuna gelirsek bu rujları aldıktan sonra Watsons'a uğradım.Fiyat karşılaştırması yapmayı sevdiğimden dolayı fiyatına baktım ve Rossmann'da 9 TL olan fiyat Watsons'da 10.5 TL 'ydi.
3 TL, 3TL'dir değil mi kızlar!  :)

Roll-On ve deodaranta gelirsek, onları erkek kardeşim için aldım.
Bayan Roll-On'u ise sürekli olmasa da önceden kullandığım bir ürün. Isana markasnın şampuanlarını da kullanmıştım ve gayet memnun kalmıştım.

Mumlarda benim parmağım yok, annem aldı :)




Ve Pastel'in 556 numarasına sahip olmamla birlikte, çoğu zaman yaşanan ve benim gerçekten hiç hoşuma gitmeyen tester yokluğu sorunundan dolayı üç farklı markanın bordo tonlarındaki rengine sahip olmuş oldum.İnternetten renk araştırması yapmamamın nedeni de Pastel'in mat ruju olduğunu bilmememden kaynaklanıyor. Satıcı bayan oldukça güler yüzlü olmasına rağmen rengin çok koyu bir vişne çürüğü olmasını tasvir edememesinden dolayı ve alt taraflarındaki renge kanarak daha açık bir renk beklemiştim. Ama bu renk bordodan daha çok hoşuma gitti.Renge aşık oldum diyebilirim.Bordodan biraz daha açık kırmızıya dönük bir renk.


Daha önce kullanmış olduğum ve bitmesine az kalan fondoten ve ilk kez deneeceğim bir pudra aldım.
Fiyatlarıysa şöyle
Maybelline Affinitone Fondöten 3 En Açık Tonu: 15 TL
Rimmel Stay Matte 001 Transparan Pudra: 9.50 TL

Sabunluk 35 tl den 14 tl ye inmişti.
Bardak 12 tl den 5 tl ye inmişti. Çay tabağı ise 2.50 Tlden 1.25 tl ye inmişti. Çoğu üründe yüzde elli indirim vardı.


Son olarak bugün Ankara Optimum Gratis'ten Pastel Day Long Lipcolor'un 09 numarasını aldım.Aylar önce aldığım ve beni kalıcılığı konusunda asla yarı yolda bırakmayan 12 numarasından sonra serinin
ikinci rengine sahip olmuş oldum. Eğer alamasaydım gerçekten üzülecektim.
Çünkü geçen yaptığım alışverişte mağazalarda bu numarası kalmamıştı ve biraz üzülmüştüm açıkçası.Bugün görünce hemen aldım.
Fiyatı ise %40+%10 indirimle 12TL'ye geldi.

Bunu aldığımı gören anneciğimin "yine mi koyu renk aldın?" tapkisine artık alıştım :) Seni seviyorum anneciğim <3 

Herkese mutlu bir yıl diliyorum :) 
Hoşcakalın. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder