7 Ocak 2016 Perşembe

1#Ürün İncelemesi >> Catherine Arley Rimel


Herkese Merhabalar. 
Bir makyajın olmazsa olmazı muhtemelen rimellerdir. Her makyaj ürünün de olduğu gibi rimeli de abartmamak lazım.Kimse gözlerinin üzerinde hareket eden örümcek görüntüsüne sahip olmak istemez.Ayrıca bir çok rimel vaadettiği özellikleri bize vermeyebilir.Bu yüzden de kendimize uygun rimeli sadece deneme yanılma yöntemiyle bulabiliriz. Kirpik yapımızın yanında dikkat etmemiz gereken başka birşey de alerjik gözlere sahip olmamızdır.Bunu da ancak deneyerek anlayabiliriz malesef. Senelerdir rimel kullanan birisi olarak ucuz yada indirimde olan rimellere daha çok şans veriyorum. Şimdiye kadar bir çok 20TL altı rimel favorim olmuştur. Arkadaşlarımın ve kuzenlerimin, benim pahalı diye tabir ettiğim 40-50TL lik rimellerini denediğim zaman "eee bunun farkı ne?Benimki de aynısı yapıyor." dediğim de çok olmuştur. 

Eğer siz de benim gibi kaliteli ve fiyatı uygun, ucuz (drugstore) ürünleri denemeye hazırsanız aldığım günden beri favori rimelim olan bir ürünü tanimaya hazır olun.





Fiyatı ortalama sadece 6TL olan bir ürün. 

Dinamik serisinin üç çeşidi var. Silikon fırçaya sahipler.Bu özelliğiyle bir yandan rimeli kolayca uygularken bir yandan da tarama işlemi gerçekleştiriyorlar. 
1.Volume 3D Max: Fırçası ince ve uca doğru hafifçe inceliyor.
2. Long Lash: Boyutu 3D Max ile aynı.Tek farkı tek boyutlu olması.Yani fırça şekli her yerde eşit.Adına bakılırsa uzattığını iddia ediyor.
3. Volume XX: Fırçası Long Lash'la aynı şekle sahip fakat biraz daha büyük.

Bugün sizler için 1 ve 3 numaralı maskarayı denedim.




İlk iki fotoğraftan anladığınız üzere kirpik demeye bin şahit isteyen doğal kirpiklerimi görüyorsunuz. İlkinde flaştan dolayı gözümü biraz kısmış olsam da normal baktığım zaman da zaten kirpiklerim görünmüyor. İkinci fotoğrafı alttan çektim. Hem dışa dönük hem de kısa kirpiklere sahibim.Son fotoğrafta 3D MAX 'ı tek kat sürdüm ve oldukça uzattı. Gördüğünüz gibi fırçası silikon olduğu için bir yandan da tarayıp topaklaşmayı önlüyor. Diğer kıl fırçaya sahip bazı rimellerde topaklaşma olduğunda silikon bir temiz fırçayla fazlalıklarını alıyordum.Fakat bunda hiç gerek kalmadı.





Rimellerin etkisi daha kolay görülmesi açısından yüzüme sadece fondöten uyguladım. Gözlerime ise açık renk bir far sürdüm. 
Sol gözüme 3D MAX, sağ gözümde ise VOLUME XX var.
  3D MAX'ı sürerken hiç zorlanmadım, topaklama yapmadı ve kısa sürede istenilen sonuca ulaşmamı sağladı.Dolgunluk isteyenlerin beklentilerini karşılamasa da tek tek ayırma,uzatma ve kıvırma işlemini aynı anda yapabiliyor.
VOLUME XX ise biraz beni bu konuda zorladı.İlk katı sürerken bile zorlandım.Üstelik sürerken göz kapağıma bulaştırdım. Fırçasının büyüklüğünden kaynaklandığını düşünüyorum. İlk kattan sonra yapısı biraz ağırlaştı ve kirpiklerimin birleşmesine neden oldu.Fakat yine de fiyatına göre oldukça kat kat iyi bir sonuç verdi. 
 (  Sağdaki fotoda rimel işe yararmış gibi duruyor fakat farkettiniz mi bilmiyorum ama kirpiğimin ortası sanırım kopmuş,sadece çok kısa kirpiklerim kalmış. Tamamen kirpiklerimden kaynaklı bir durum olmuş) 

Bana göre sürüş pratikliği, kat kat sürülebilirliği ve en kısa sürede sonuç vermesi ve silikon fırçaya sahip olması nedeniyle kazanan 3D MAX.
Çok uygun fiyatlı bir ürün olması nedeniyle bir şans vermek isteyeceğinizi düşünüyorum.

Fotoğraf çekimlerinde beni yalnız bırakmayan burnuma, birbirlerinden bağımsız hareket edebilen kaşlarıma ve flaşını gözüme gözüme sokan fotoğraf makinama teşekkürler :) 

Hepinize sevgiler :)
Hoşcakalın :) 




3 yorum:

  1. Ya nerden bulucam ben bu rumeli sürekli kullanıyodum aldığım yer üretimi bitti dedi sinirim alt üst oldu bulmam lazım yarsımcı olurmusunuz kayseriden yazıyorm

    YanıtlaSil