25 Ocak 2016 Pazartesi

2#Ürün İncelemesi>>Flormar Supermatte Ojeler

 Herkese karlı bir Ankara gününden merhabalar :)
Karın yağdığı ilk gün yani perşembe günü mecburen bir yere gitmek zorundaydım.Mecbur kalmadıkça karlı havalarda evde kalanlardanım.Arabayla gitme planlarımız sabah kalktığımızda her yerin karla kaplı olmasıyla birlikte bizi otobüse yöneltti Ana yollar bile kar olmuştu , en kötüsü de bazı yerler buzlanmıştı. Kayan arabalar , durup zincir takanlar, arabanın kaputuna oturanlar... Neyseki toplu taşıma araçlarını kullanmak bu havalarda en büyük avantaj. İşimizi halledip evimize biraz uzakta inip yürümek istedik. Hem karlı havaların yumuşaklığı hem de karın verdiği o huzur beni çok rahatlatıyor. Bir de hayvanları bu havalarda unutmazsak iyi olur. Çantanızda taşıyacağınız bir paket kuru mama onların bu soğuklarda karınlarını doyurmasını sağlayıp, vücut sıcaklıklarını dengede tutacaktır :)
Öhöm..Öhöm..Çok özürdileyerek başlığımıza dönelim :) 



Flormar bu seriyi 2009 yılında piyasa sürdüğünde mat ojeler daha yeni üretilmekteydi.Fakat sevgili Flormar matın anlamını yanlış biliyor olacak ki -bir de süper mat-parlaktan az daha parlak bir seri üretmişler. Hiç şikayetçi değilim.Aksine benim gibi mat ojeleri sevmeyenler için ideal matlıkta.Opak ve biraz yoğun yapılarının olmasından dolayı tek katta renklerini veriyorlar.Şişesindeki rengini yüzde yüz tırnaklarda gösterdiği için alırken denemeye bile gerek kalmıyor.
Malesef artık bu seriyi bulmak biraz zor.Bulursanız hiç kaçırmadan almanızı öneririm.Sitesinde gördüğüm kadarıyla ambalajı değişmiş sanırım ama aynı renkler yok.
Ben 2009 senesinde Ankara Gimsa'dan almıştım. Oldukça da ekomomikti fiyatları.Malum , Gimsa'nın özelliği bu :)

Bendeki renkleri ise fotoğraftaki sırayla şöyle:
M107-M124-M126-M109-M108-M112-M104-M111

M104-M112-M109-M107

Ortadaki iki rengi şişenin dibinden zorla alabildiğim için güzel süremedim.Google görsellerde bunlarla ilgili bir çok fotoğraf var zaten.Bu yüzden benimkileri ciddiye almayın :)
 Bu ojelerden hangisini sürsem en az bir kere numarası sorulmuştur. Özellikle de yüzük parmağımda olan M109.
2009-2012 yılları arasında yoğun olarak kullandığım ojeleri kurumaya zaman bırakmayarak bitirdim:) 5 senelik ömürleri olmasından dolayı da oldukça kullanışlı. Sadece iki açık renk ojeyi (M124-M108 ) bir sene kullanabildim. Diplerinde bir parmak kalmalarına reğmen kurudular. Hayır tabiki yazın tatile götürmemim bununla bir ilgisi yok :) Sıcak çok fena yapıyor ojeleri.Anında kurutuyor. Açık renklerden bahsetmişken bunlar da serinin diğer dörtlüsü.

M108-M11-M124-M126

Bu ojeleri ,daha doğrusu renklerini Youtube Denizin Paylaştıkarı kanalında tırnak deseni yaparken görmüştüm.Yeni bir marketin açılışında-bildiğiniz market :) sepetin içinde bunları gördüm ve hemen aldım.Sonradan videoya bakınca Flormar'ın olduklarını gördüm :)Az önce söylediğim gibi kahverengi ve gri dışındaki iki renk malesef hemen kuruyuverdi. Ama numaraları için saklıyorum.
Bulursanız mutlaka alın derim. Fiyatı iki üç katı olan ojelerle aynı performansı verdiğini söyleyebilirim. Kalıcılıkları konusunda 3 günden daha fazlasını malesef bilmiyorum. Çünkü her duştan önce mutlaka silerim.

Benden bu kadar. 
Kendinize iyi bakın.
Sevgiler :)  

1 yorum: