13 Eylül 2016 Salı

10#Alışveriş>> Bayram İndirimi-Gratis, Watsons, Rossmann

Herkese Ankara'dan merhabalar. 9 günlük bayram tatilini nedeniyle eve dönüş yaptım. Bu kısacık tatilde de biraz bayram ve sezon indirimlerinden faydalanarak biraz kıyafet biraz da makyaj alışverişi yaptım. Perşembe akşamı İstanbul'da valiz hazırlama çabaları arasında çektiğim fotoğraflar çok düzenli olmasa da ilerde ürünlerin incelemesini yaparak kendimi sizlere affettirebilirim :) 
Öncelikle İstanbul'da indirimin ilk günlerinde Watsons ve Gratis'ten yaptığım alışveriş biraz haddimi aştı onu söylemeliyim. Sanırım en az bir yıl kadar böyle toplu bir harcama yapamayacağım. Fazla uzatmadan aldığım ürünleri ve fiyatlarını paylaşayım.

Pamuklar 3al2öde kampanyasından.
Daha önce burun bandını Watsons'tan almıştım ve çok memnun kalmıştım.Bunu da deneyelim bakalım.-5TL
Pastel Highligter'ı da denemek için aldım.-8.20 TL
Pastel Profashion farlar -8.90
Pastel Profashion Allık- 13.5 TL
Eklips Kontür fırçası - 7TL
Pastel Lip and Cheek Stick-8.5 tl
Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Mascara-14 TL
The Balm Meet Matte Huges(Committed)-19.5 TL
Pastel Day Long Lipcolor (22)-11.70 TL



Elseve Mucizevi Yağ-10 TL
Bunu sıvı olanını kullanıyorum ve memnun kaldığım için bunu da denemek istedim.
Loreal Göz Makyaj Temizleyici-10.75 TL
Daha önce bir tanesini bitirip aşırı şekilde memnun kaldığım bir makyaj temizleyici.
Wet'n Wild göz kalemi-3.50 TL

Teen Collection Zara Chocolate- 18 TL
Bayıldım kokusuna ve çocuk reyonundan aldım

Watson'a her girdiğimde bundan bir fıs sıkıp bütün günü işte bu kokuyla geçirmek muhteşemdi. Sonunda %40 indirimle 30 TL'ye sahip olmuş oldum :)
19,20,12- Rossmann
22- Gratis 
Pastel Day Long Lipcolor- 12 TL

Watsons Gratis'e göre daha uygundu.
Max Factor Face Finity All Day Flawless- 30 TL
Maybelline Master Ink-12.5 TL
Maybelline Vivid Matte Liquid-10.90 Td, 

Bu seneki bayram indiriminden aldıklarım böyleydi. Acil ihtiyaç olan bir şey olmadığından dolayı makyaj malzemesi alırken genellikle değil, her zaman indirimi bekliyorum. O yüzden de indirimlerden aldıklarımın fiyatlarını ayrıntılı yazmaya çalışıyorum :) Ürün incelemelerinde ayrıntılı yorumlarımı bulabilirsiniz.
Siz neler aldınız,beğendikleriniz beğenmedikleriniz neler? Blogumu takibe alırsanız veya yorum yaparsanız sevinirim.
İyi Bayramlar :) 


2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş 😊

    Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim..:) <3

    YanıtlaSil