12 Mart 2016 Cumartesi

8# Alışveriş >> Koton

Herkese merhabalar :) 
Ankara'da yaşıyor ve markalardan hesaplı ürünler almak istiyorsanız İstanbul Yolu üzerindeki bir çok alışveriş merkezine uğrayabilirsiniz. Bunlardan birisi Gimart. Adına her ne kadar alışamasam da bazı markaların outlet mağazalarında rahatça gezebilir, bu kış beğenip almadığınız bir montu %60 indirimle alabilirsiniz. Çok az mağaza olmasına rağmen aradığınızı bulabileceğiniz, yan yana mağazalardan oluşan,mağazaların kapıları ise dışarı açılan bir alışveriş merkezi.Terası oldukça güzel bir manzaraya sahip , kafe ve yemek yeme yerlerinden oluşuyor. Haftanın her günü oldukça sakin,rahatça gezebilirsiniz. Kışın soğuk havalarda kalınca giyinmenizi tavsiye ediyorum zira söylediğim gibi dışarıdan bir alışveriş merkezi gibi görünse de kapılar dışarı açıldığı için, mağazadan mağazaya geçerken insan gerçekten donuyor. 
Çok az mağaza olmasına aldanmayın.Mağazalar çok büyük olduğu için rahat gezebilirisiniz.Oldukça ferah fakat ürün çok fazla olduğundan mağazarda geçireceğiniz zaman biraz uzun olabilir :) 
Gelelim benim aldıklarıma. Niyetim iş kıyafetleri almaktı fakat ceket fiyatları normal, gömlek çeşitleri azdı. Bundandır ki kendimi kot pantolon ve kazak alırken buldum :) 





Yakalı kazak 40 TL'den 10 TL'ye düşmüş. Beden kalmamıştı. Füme olan da 40 TL'den 13TL'ye düşmüş. Tek kalmıştı. 


 Ceketi alırken çok kararsız kaldım. 38 beden biraz büyük geldi fakat yine de aldım. Bunda fiyatı da etkiliydi.100 den 20 TL'ye düşmüş.



Dar kotların rahat olması ve hissedilebilir olmaması çok önemli.Bu pantolonu almamdaki en büyük etken de bu oldu. Tabiki fiyatı da :) 50 TL'den 17'ye inmiş. Başka kalmamıştı.  

 Bu ceketi ise Gimart'ın yanındaki Acity Koton mağazasından aldım.Orası da Outlet. Etiketi olmadığı için ne kadardan düştüğünü bilmiyorum ama 50 TL'ye aldım. İnce ve yokmuş hissi veriyor. Boyu kısa ve elbiselerin üstüne güzel oluyor.Yandan fermuarlı olduğu için açınca önü bol duruyor. 

Benim bu hafta yapmış olduğum alışverişim bu kadardı. Ben bu tür yazıları okumayı ve videoları seyretmeyi çok seviyorum. Çok yararlı olduğunu düşünüyorum. 
Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.
Herkese sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder